İYİ Parti Yerköy İlçe Teşkilatı, İl Başkanlığı’nın 4. Olağan Genel Kongresi sonrasında güven tazeleyerek görevine devam eden İl Başkanı Mustafa Görkem Taştan ve yönetimine hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Ziyarette konuşan Yerköy İlçe Başkanı Tahsin Kılıçlı, İl Başkanının şahsında Müsavat Dervişoğlu’nun her zaman yanında olduklarını belirterek, “Yolunun yolumuz olduğunu” ifade etti.
Yerköy İYİ Parti İlçe Teşkilatı, önümüzdeki süreçte teşkilat çalışmalarını kararlılıkla sürdüreceklerini ve Yozgat’ın sorunlarını her platformda gündeme taşımaya devam edeceklerini vurguladı.
