Japonya’nın Shimane eyaletinde 6.2 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi ve tsunami tehlikesi bulunmuyor. Japonya Meteoroloji Ajansı’nın verilerine göre, deprem yerel saatle 10:18’de Shimane eyaletinin doğusunda, 10 kilometre derinlikte gerçekleşti. Sarsıntı, Shimane’nin yanı sıra Tottori, Okayama ve Hiroshima eyaletlerinde de yoğun bir şekilde hissedildi. Ancak, bu depremden sonra tsunami olasılığının olmadığı duyuruldu. Deprem sonrasında, 3.2 ila 5.4 büyüklüklerinde birçok artçı sarsıntı yaşandı. Şu ana kadar herhangi bir can kaybı bildirilmedi ve depremden etkilenen bölgelerde bulunan nükleer santrallerde anormal durumlar yaşanmadığı belirtildi.
