Yerköy’ü temsilen 11–13 Ocak tarihleri arasında Alanya’da düzenlenecek Doğu Grubu Gençler Şampiyonasına katılacak genç sporcular. hazırlıklarını tamamladı.
Antrenör Ahmet Gün, yaptığı açıklamada sporcuların şampiyona öncesi yoğun ve disiplinli bir hazırlık süreci geçirdiğini belirterek, tüm ekibe başarılar diledi.
Yerköy’ü temsil edecek genç sporcuların motivasyonunun yüksek olduğunu ifade eden Gün, bu süreçte kendilerine maddi ve manevi destek sağlayan Yerköy Belediye Başkanı Fatih Arslan’a teşekkür etti. Gün. desteklerin sporcular ve aileleri için büyük moral kaynağı olduğunu vurguladı.
Genç sporcuların, Alanya’da gerçekleştirilecek şampiyonada Yerköy’ü en iyi şekilde temsil etmeyi hedeflediği bildirildi.
