Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Filipinler’de feribot battı: 15 ölü, 43 kayıp

Filipinler, bir feribot faciasıyla sarsıldı. Basilan eyaleti açıklarında meydana gelen

Filipinler, bir feribot faciasıyla sarsıldı. Basilan eyaleti açıklarında meydana gelen olayda, henüz belirlenemeyen bir nedenden dolayı batan M/V Trisha Kerstin 3 adlı feribotta 374 kişi bulunuyordu. Filipinler Sahil Güvenlik Kuvvetleri’nden alınan bilgilere göre, feribot Zamboanga’dan Jolo Adası’na seyir halindeyken Balukbaluk Adası yakınlarında sulara gömüldü. Kurtarma ekipleri olay yerine yönlendirilirken geniş çaplı arama çalışmaları başlatıldı. PCG Güney Mindanao Bölge Komutanı Romel Dua, 316 kişinin sağ olarak kurtarıldığını belirtirken, 15 kişinin hayatını kaybettiği ve 43 kişinin hala kayıp olduğu açıklandı. Şu an için kaza nedenine dair detaylı bir soruşturma devam ediyor.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat
Sıradaki Haber Bakan Kurum, İngiltere’de COP31 İş Dünyası Forumu’nda konuştu