Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, resmi ziyaret için Suudi Arabistan’a gitti ve burada Veliaht Prens Muhammed bin Selman ile bir araya geldi. Erdoğan, Riyad’daki Yemame Sarayı’nda gerçekleşen resmi törenin ardından Prens Muhammed ile görüştü. Görüşme sırasında, ikili ilişkiler ve bölgesel konular ele alındı.
