Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Grönland’dan ABD ile temaslara ilişkin değerlendirme: “Henüz olmak istediğimiz yerde değiliz”

Grönland’ın Dışişleri Bakanı Vivian Motzfeldt, ABD’nin Grönland’daki varlığına yönelik görüşmelerin

Grönland’ın Dışişleri Bakanı Vivian Motzfeldt, ABD’nin Grönland’daki varlığına yönelik görüşmelerin “olumlu bir şekilde ilerlediğini” belirtti ve “Hedefe ulaşmak için uzun bir yol kat etmemiz gerekiyor. Nihai hedefimizi şu anda kestirmek zor” dedi. ABD’nin Danimarka’ya bağlı özerk bölgesi Grönland’daki varlığıyla ilgili temaslar devam ediyor. Motzfeldt, Danimarka ve Kanada Dışişleri Bakanları ile birlikte Nuuk’ta yaptıkları basın toplantısında, ABD ile yürütülen görüşmeleri değerlendirdi. Motzfeldt, görüşmelerin “olumlu bir şekilde devam ettiğini” vurguladı ancak hedefe henüz ulaşılmadığını dile getirdi. Motzfeldt, sürecin uzun olacağını belirterek, görüşmelerin gidişatı hakkında şu aşamada net bir şey söylemenin erken olduğunu, “Hedeflerimize henüz ulaşmış değiliz, bu uzun bir süreç ve son noktaya varmak için şu an için erken” dedi. Danimarka Dışişleri Bakanı Rasmussen ise Danimarka basınına yaptığı açıklamada, ABD ile Grönland konularını ele almak için ek görüşmelerin planlandığını duyurdu. Rasmussen, özel bir çalışma grubunun ilk toplantısını gerçekleştirdiklerini ve ikinci toplantının da yakın zamanda yapılmasının beklendiğini ancak henüz net bir takvim olmadığını belirtti.

Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, ABD ve İran arasında İsviçre’de gerçekleşen
Sıradaki Haber Pakistan Başbakanı Şerif: “Görüşmelerde umut verici ilerlemeler kaydedilmiştir”