Yozgat Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde düzenlenen Okul Sporları Voleybol Yıldız Kızlar ve Erkekler Türkiye Yarı Final müsabakaları, Yozgat’ta başladı.
11-14 Şubat 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilecek organizasyonun açılışı, Rıza Kayaalp Spor Salonu’nda düzenlenen törenle yapıldı.

Açılış seremonisine Vali Yardımcısı Türker Çağatay Halim ile İl Müdürü Şahin Hopur katıldı.
Yarı final müsabakalarında Türkiye’nin farklı illerinden gelen yıldız sporcular finale yükselmek için mücadele edecek. Organizasyonun 14 Şubat’ta oynanacak karşılaşmalarla sona ereceği bildirildi.
Yetkililer, tüm sporculara ve teknik ekiplere başarı dileklerinde bulundu.
