Yerköy’de uzun yıllar hizmet veren Yerköy Devlet Hastanesi’nin eski binasında yıkım çalışmaları başladı. İlçede sağlık hizmetlerinin yeni hastane binasına taşınmasının ardından eski yerleşkede dönüşüm süreci resmen başlatıldı.
Yerköy Şehit Korgeneral Osman Erbaş Devlet Hastanesi’nin Şel mevkiinde inşa edilen yeni binasında hizmet vermeye başlamasıyla birlikte, eski hastane binasının kullanımına son verilmişti. Alınan karar doğrultusunda eski ana bina yıkılırken, mevcut ek binanın ise yaşlı bakım evi olarak değerlendirilmesinin planlandığı belirtildi.
Yıkım çalışmalarının kontrollü şekilde sürdüğü öğrenilirken, yeni düzenlemenin ilçede sosyal hizmet kapasitesine katkı sağlaması bekleniyor.
Yıllarca Yerköy halkına sağlık hizmeti sunan eski hastane binasının yıkımıyla birlikte ilçede sağlık alanında yeni bir dönemin başladığı ifade ediliyor.
