ABD ordusu, İran’a karşı yaşanan kayıplarla ilgili şüpheleri reddederek, “ABD tesislerindeki zarar minimum düzeydedir ve operasyonlara etki etmemiştir” şeklinde bir açıklama yaptı.
ABD ordusundan gelen resmi açıklamada, CENTCOM’un İran’ın 50 ABD askerini öldürdüğü iddialarını yalanlayarak, “ABD kaybı rapor edilmemiştir” denildi. Ayrıca, İran Devrim Muhafızları’nın bir ABD donanma gemisini füzelerle vurduğu iddialarının doğru olmadığı belirtildi; “Hiçbir ABD donanma gemisi isabet almamıştır. Donanma tam kapasiteyle çalışıyor” şeklinde açıklama yapıldı. Söz konusu iddialarda belirtilen birçok ABD üssünde ciddi hasar oluştuğu bilgisinin gerçeği yansıtmadığı ve “ABD tesislerindeki zararın minimum seviyede olduğu ve operasyonları etkilemediği” açıklandı.
