İran, İsrail’in kuzey bölgesine parça tesirli mühimmat taşıyan balistik füze ile gerçekleştirilen saldırıyı duyurdu. İlk incelemelere göre ölü veya yaralı olmadığı belirtilirken, bazı bölgelerde maddi zarar meydana geldi.
İran, İsrail’e yeni bir saldırı daha gerçekleştirdi. İsrail Savunma Kuvvetleri (IDF) tarafından yapılan açıklamada, İran’ın İsrail’in kuzey bölgesine balistik füze ile saldırı düzenlediği belirtildi. İsrail medyası, füzenin parça tesirli mühimmat taşıdığını duyurdu ve saldırının Hayfa’nın Neşer banliyösünde maddi hasara neden olduğunu bildirdi. Magen David Adom (MDA) ambulans servisi, bölgeye çok sayıda sağlık ekibinin sevk edildiğini açıkladı. Henüz ilk belirlemelere göre ölü veya yaralı olmadığı belirtildi. Yaşanan saldırıda yerleşim bölgesine düşen şarapnel parçaları sonucunda hafif yaralanan 1 kişinin tedavi altına alındığı ve bir kişinin de şok geçirdiği belirtildi. Saldırı sırasında havada dağılan mühimmat parçaları ve bunun ardından meydana gelen hasar, amatör kameralar tarafından kaydedildi.
