Elazığ’da, bir motosiklet sürücüsünün sepetli motosikletiyle yolculuk yaparken tekeri kaldırarak tehlikeli bir şekilde ilerlediği anlar kameraya yansıdı. Olay, Elazığ-Yazıkonak yolunda gerçekleşti. Bilgilere göre, plakası ve kimliği belirlenemeyen motosiklet sürücüsü, trafiğin akışına karşı sepetli motosikletiyle seyir halindeyken tekeri kaldırarak ilerledi. Kendisinin yanı sıra diğer sürücülerin de hayatını tehlikeye atan bu sürücü, başka bir araçtaki vatandaşın cep telefonu kamerasına yakalandı. Tehlikeli manevralar sergileyen motosikletli sürücü, bir süre sonra trafikten kayboldu.
