Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü, huzur ve güven ortamının devamını sağlamak amacıyla gerçekleştirilen asayiş uygulamasında çeşitli suçlardan aranan 123 kişinin yakalandığını duyurdu. Sahabiye, Osmanlı, Selçuklu, Danışmentgazi mahalleleri ve dış ilçelerde 144 ekip ve 496 personelin katılımıyla gerçekleştirilen operasyonda toplam 5 bin 256 şahıs ve 2 bin 38 araç sorgulandı. Uygulama sonucunda 123 aranan şahıs yakalanırken, 14 yoklama kaçağı şahsa işlem yapıldı. Ayrıca 2 ruhsatsız tüfek, 6 yakalamalı-hacizli araç ele geçirilirken, 46 kişiye Kabahatler Kanunu’ndan işlem uygulandı. Yedi yabancı uyruklu şahıs geri gönderme merkezine teslim edildi, 35 araç trafikten men edildi. Sekiz sürücüye alkollü araç kullanmaktan işlem yapılırken, 34 sürücünün ehliyeti geri alındı. Ayrıca çeşitli miktarlarda uyuşturucu ele geçirilerek üç kişi hakkında yasal işlem başlatıldı.
