Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, ABD ve İran arasında İsviçre’de gerçekleşen barış müzakerelerine ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. Şerif, müzakerelerin olumlu bir atmosferde geçtiğini ve 60 gün içinde nihai bir anlaşmaya varılması için çaba harcandığını belirtti. Ayrıca, siyasi denetim sağlayacak bir Yüksek Düzeyli Komite kurulması ve teknik görüşmelere başlanması gibi önemli adımların atıldığına dikkat çekti. Şerif, müzakerelerin başarılı bir şekilde ilerlemesine destek olan Katar ve İsviçre’ye teşekkürlerini iletti. Ayrıca, yapılan çalışmalarda emeği geçen isimleri de övgüyle anarak Pakistan’ın diyalog ve diplomasiyle barışçıl çözümlere olan desteğini vurguladı.
