Gaziantep’te bir motosiklet sürücüsü, trafiğe karşı tehlikeli bir duruş sergileyerek motosikletinin üzerine yatarak ilerledi. Olay, başka bir sürücü tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Gaziantep-Nizip D-400 karayolunda meydana gelen bu olayda, sürücünün kendi ve diğer sürücülerin güvenliğini tehlikeye atan tutumu, çevredeki vatandaşların dikkatini çekti. Trafik kurallarını hiçe sayan sürücünün tehlikeli manevraları, cep telefonu kamerasına net bir şekilde yansıdı. Görüntüler, motosiklet sürücüsünün tehlikeli hareketlerinin ne denli endişe verici olduğunu gözler önüne serdi.
