Yozgat Belediyesi Şehir Tiyatrosu oyuncuları, geride bıraktıkları başarılı ve yoğun sezonun ardından Yozgat Belediye Başkanı Dr. Kazım Arslan’ı makamında ziyaret etti. Sanata ve sanatçıya sunduğu katkılardan dolayı Başkan Arslan’a teşekkür eden tiyatro ekibi, yeni sezon projeleri hakkında da fikir alışverişinde bulundu.
Geçtiğimiz sezonda sahneledikleri birbirinden başarılı oyunlarla büyük beğeni toplayan Şehir Tiyatrosu ekibi, başta şehirdeki Dr. Kazım Arslan Sahnesi olmak üzere turneler kapsamında farklı il ve ilçelerde de sahne alarak Yozgat’ı kültürel alanda başarıyla temsil etti. Başarılı geçen dönemin ardından ara vermeyen tiyatrocular, yeni sezon hazırlıklarına da şimdiden başladıklarının müjdesini verdi.
“Yeni Sezonda da Başarılarının Devamını Diliyoruz”
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Yozgat Belediye Başkanı Dr. Kazım Arslan, Yozgat Belediyesi çatısı altında yayımlanan mesajda tiyatro ekibine teşekkür ederek şu ifadelere yer verdi: “Yozgat Belediyesi Şehir Tiyatrosu oyuncularımız, kendilerine verdiğimiz desteklerden dolayı makamımızda bizleri ziyaret ederek teşekkür etti. Sahneledikleri oyunlarla Yozgat’ımızı farklı coğrafyalarda başarıyla temsil eden tiyatro ekibimiz, yeni sezon hazırlıklarına da başladı. Nazik ziyaretleri ve güzel temennileri için kendilerine teşekkür ediyor, yeni sezonda da başarılarının devamını diliyoruz. Kültür ve sanat alanındaki projelerimizle Yozgat’ı zenginleştirmeye devam edeceğiz.”
