Çorlu ilçesine bağlı Kemalettin Mahallesi Yel Değirmeni Sokak’ta gerçekleşen olayda, bir motosiklet sürücüsü dengesini kaybederek park halindeki bir arabaya çarptı. Motosiklet sürücüsü yaralanırken, yol kenarında bulunan bir yayayı ezilmekten son anda kıl payı kurtuldu. Olay anı, çevredeki esnaf ve tesadüfen olay yerinden geçen bir sağlık görevlisi tarafından görüntülendi. İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri yaralı sürücüye müdahalede bulunarak hastaneye kaldırdı. Sürücünün sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi. Esnaf İdris Baysan, yaşananları anlatırken, “Motosiklet sürücüsünün bilinci kapalı gibiydi, ancak ilk yardım müdahaleleri sonrasında kendine geldi. Durumu iyi olduğunu öğrendik” ifadelerini kullandı.
