Manisa’nın Salihli ilçesinde, belediye güvenlik personeli ve belediye tarafından sahiplenilen köpeğin saldırıya uğradığı olayla ilgili gözaltına alınan şüpheli tutuklandı.
Olay, 21 Haziran sabahı Salihli Belediyesi hizmet binası önünde meydana geldi. İddialara göre, K.T. (49) adlı şahıs, belediye tarafından sahiplenilen “Gece” isimli köpeğe ve ardından güvenlik görevlilerine saldırdı. Arbede sonrasında güvenlik görevlileri tarafından durdurulan şahıs, polis ekiplerine teslim edildi.
Belediye avukatlarının şikayeti üzerine gözaltına alınan K.T., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şüpheli, çıkarıldığı mahkemece “basit yaralama” suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.
