Emniyet Genel Müdürlüğü, Eskişehir trafiğinde meydana gelen kural ihlallerinin güvenlik kamera görüntülerini resmi sosyal medya hesabından paylaşarak vatandaşları uyardı. Yayınlanan videolarda, işlek cadde ve sokaklarda kırmızı ışık ihlali yapan, yayalara geçiş hakkı tanımayan ve dönülmesi yasak noktalardan dönen sürücülerin dikkatsiz davranışlarına yer verildi. Emniyet Genel Müdürlüğü, “Trafik kurallarına uymak, dikkatli olmak ve diğer sürücülere saygı göstermek, trafik güvenliğinin temelidir. Kural ihlalleri ölümcül sonuçlara yol açabilir, bu nedenle kurallara uymak hayati önem taşır. Trafikte kural, hayat kurtarır!” şeklinde bir uyarıda bulundu.
