Yerköy ilçe merkezinde bugün sabah saatlerinde bir vatandaşın cep telefonunu düşürerek kaybetmesi üzerine, duyarlı vatandaşlara yönelik acil insani bir çağrıda bulunuldu.
Edinilen bilgilere göre, Yerköy çarşı içerisinde yürümekte olan bir vatandaş, henüz belirlenemeyen bir noktada cep telefonunu düşürmek suretiyle kaybetti. Telefonun bulunması ve sahibinin mağduriyetinin giderilmesi amacıyla ilçe sakinlerine duyuru yapıldı.
Çarşı merkezinde veya çevrede sahipsiz bir cep telefonu bulan, gören ya da yerini bilen vatandaşların, vakit kaybetmeden Yerköy Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerine teslim etmeleri önemle rica olundu. Cihazın sahibine ulaştırılabilmesi için tüm Yerköylü hemşehrilerimizin duyarlılık göstermesi bekleniyor.
