Yozgat Yerköy Şehit Korgeneral Osman Erbaş Devlet Hastanesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte hastane yerleşkesinde kapsamlı bir yenileme ve temizlik seferberliği başlattı. “Yaz Bakım Çalışmaları” adı altında yürütülen faaliyetlerle, hastanenin hem çevre düzenlemesi yenileniyor hem de estetik görünümü üst seviyeye çıkarılıyor.
Hastane yönetiminden edinilen bilgilere göre; sağlık tesisinin daha temiz, daha düzenli ve daha ferah bir görünüme kavuşması amacıyla bahçe bakım ve çevre düzenleme çalışmaları aralıksız sürdürülmektedir. Çalışmalar kapsamında geniş yeşil alanlarda çim biçme, ağaç ve bitki bakımları ile çevre temizliği titizlikle yürütülüyor.
Hedef: Daha Ferah ve Huzurlu Bir Sağlık Ortamı
Yürütülen bu yoğun mesaiyle birlikte hastaneye başvuran hastaların, hasta yakınlarının ve gece gündüz demeden görev yapan sağlık çalışanlarının çok daha temiz ve konforlu bir ortamda hizmet alması hedeflenmektedir.
Hastane yönetimi, çevre düzenleme sürecine ilişkin yaptığı bilgilendirmede personeline de teşekkür ederek şu ifadelere yer verdi:
“Bu çalışmaların gerçekleştirilmesinde büyük bir özveriyle görev yapan tüm personelimize emekleri ve gayretleri için teşekkür ediyor, çalışmalarında kolaylıklar diliyoruz.”

