Konya’nın Ereğli ilçesinde bulunan Polis Meslek Eğitim Merkezi (POMEM), 32. dönem mezunlarını uğurladı.
Eğitimlerini başarıyla tamamlayan polis adayları için düzenlenen mezuniyet töreni, coşku dolu anlara sahne oldu. Genç polis adaylarının yeni meslek hayatlarına adım atacak olmaları sebebiyle gerçekleştirilen törende, polislik mesleğinin önemi bir kez daha vurgulandı. Mezuniyet töreninde konuşmalar yapılırken, adaylar keplerini havaya atarak mutluluklarını kutladılar ve birbirlerine, ailelerine sarılarak sevinçlerini paylaştılar.
Törene; Konya Valisi İbrahim Akın, Konya Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ahmet Murat Koru, İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Cemil Lütfi Özkul, Ereğli Kaymakamı Murat Eren, İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, Ereğli POMEM Müdürü Yalçın Kaya ve polis adaylarının aileleri de katıldı.
