Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Hizbullah: “Mutabakat Zaptı, ABD ve İsrail’in yenilgisinin resmi ilanıdır”

Hizbullah lideri Naim Kasım, ABD ile İran arasında imzalanan Mutabakat

Hizbullah lideri Naim Kasım, ABD ile İran arasında imzalanan Mutabakat Zaptı’nı yorumladığı bir konuşmada, “Mutabakat Zaptı, ABD ve İsrail’in mağlubiyetinin resmi beyanıdır” dedi. Ayrıca Kasım, Aşure Günü’nde yaptığı konuşmada, İsrail’in Lübnan’dan şartsız çekilmesi gerektiğini vurgulayarak, “İsrail’in varlığı Hizbullah’tan kaynaklanmıyor, İsrail, Lübnan’ı ilhak etmek ve işgal etmek istediği için burada bulunuyor” şeklinde konuştu. Lübnan’ın Litani Nehri’nin kuzeyinde silahsızlanmaya karşı olduklarını belirten Kasım, “Silah konusu, İsrail’in tamamen ve şartsız çekilmesinin ardından ele alınacak” dedi. Hizbullah lideri, direnişin, İsrail işgalinin bir sonucu olduğunu ve saldırıları durdurmalarının amaçlandığını ifade etti. Kasım son olarak, Hizbullah’ın rekabetçi bir strateji uyguladığını ve başarıya giden yolun dayanıklılıktan geçtiğini vurgulayarak, “Sabır geleceği inşa eder, dengeleri değiştirir ve zorbanın egemenliğini yıkar” şeklinde konuştu.

Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Kanada’da devam eden ziyaretleri kapsamında Toronto’da
Sıradaki Haber Bakan Fidan, Kanada’da Türk iş adamlarıyla bir araya geldi