Kırşehir’de, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı sona erdi ve 40.376 öğrenci, karne heyecanını yaşadı. Vali Murat Sefa Demiryürek, 222 okuldaki törende öğrencilere karnelerini dağıtırken, ailelerin eğitime verdiği önemin başarıya etkisine değindi. Vali Demiryürek, başarının aile desteğiyle artacağına inanarak, çocuklardan yaz tatilini tablet ve telefon bağımlılığından uzak durmalarını istedi. Kırşehir’de güvenli bir şehir olduğunu vurgulayan Vali, çocukları sokakta oynamaya, spor yapmaya teşvik etti. Karnelerini alan öğrenciler ise okullarını özleyeceklerini belirtirken, törende İl Milli Eğitim Müdürü Yasin Gülşen de hazır bulundu.
