Giresun’un Keşap ilçesinde yaşanan trafik olayında darbedilerek hayatını kaybeden emekli öğretmen Abdullah Coşkun’un ölümüne ilişkin dava sonuçlandı. Tutuklu sanık İlhan İhtiyaroğlu, Giresun 3. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından 11 yıl hapis cezasına çarptırıldı. Olay, Keşap ilçesi Karadeniz Sahil Yolu’ndaki Karakoç köyü kavşağında gerçekleşmişti. Coşkun’un ölümüyle ilgili olarak açılan davada mahkeme kararını verdi. Abdullah Coşkun’un ailesi, sanığın en ağır şekilde cezalandırılmasını istemişti. Sanık ise suçlamaları reddederek yargıya güvenini belirtti. Mahkeme heyeti, sanığa “kasten yaralama sonucu ölüme neden olma” suçundan 11 yıl hapis cezası verdi. Ayrıca, emekli öğretmen Coşkun’un daha önce akciğer kanserini yendiği ve sanık İhtiyaroğlu’nun bir kurumda güvenlik görevlisi olarak çalıştığı bilgilerine de yer verildi.
