Kırşehir İl Başkanı Cemal Kaya, Kırşehirspor’un yeni sezon öncesi hazırlıklarının ve kulübe yapılacak katkıların görüşüldüğü bir istişare toplantısında kulüp yönetimi ve taraftarlarla bir araya geldi.
Toplantıya taraftar gruplarının daveti üzerine katılan Kaya, Kırşehirspor’un şehrin en önemli markalarından biri olduğunu vurgulayarak, kulübün hedeflerine ulaşabilmesi için yapılması gerekenleri tartıştıklarını belirtti. Toplantıda, Kırşehirspor’a sağlanabilecek destekler ele alınırken, kulübün başarısı için dayanışma ve uyumun öneminin altı çizildi.
Kaya, toplantının düzenlenmesinde emeği geçen taraftar gruplarına ve kulüp yönetimine teşekkür ederek, yeni sezon öncesi Kırşehirspor, teknik ekip ve futbolculara başarılar diledi.
