Çerkezköy ilçesinde bir kadının, boşanma aşamasındaki eşini tabancayla öldürmeye kalkıştığı iddia edildi. Ancak silahın ateş almaması sonucu çıkan arbedede eşi tabancanın kabzasıyla yaralandı. Olay, Bağlık Mahallesi’nde bulunan bir büfede meydana geldi. Silah dolu olmasına rağmen ateş almayan tabanca, büyük şaşkınlık yarattı. Kadın tutuklandıktan sonra olayın tanığı olan büfe çalışanı, Rahim I.’nın her gün uğradığı bir müşteri olduğunu belirtti. Şimşek, kadının tabancayla ateş etmeye çalıştığını fakat silahın tutukluk yapmasıyla büyük bir faciadan dönüldüğünü anlattı. Ardından yaşanan arbedede kadının eşini yaraladığını dile getirdi. Bu olayın ardından müşterilerin tedirginlik yaşadığını belirten Şimşek, artık dedektör takılmasını isteyen müşterilerin geldiğini söyledi. Olayın, işletmede ilk defa yaşanan bir durum olduğunu ve herkesin şaşkınlık içinde olduğunu dile getirdi.
