Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Olayın yaşandığı büfe çalışanı; “6 yıllık esnafım, ilk defa başımıza böyle bir olay geliyor”

Çerkezköy ilçesinde bir kadının, boşanma aşamasındaki eşini tabancayla öldürmeye kalkıştığı

Çerkezköy ilçesinde bir kadının, boşanma aşamasındaki eşini tabancayla öldürmeye kalkıştığı iddia edildi. Ancak silahın ateş almaması sonucu çıkan arbedede eşi tabancanın kabzasıyla yaralandı. Olay, Bağlık Mahallesi’nde bulunan bir büfede meydana geldi. Silah dolu olmasına rağmen ateş almayan tabanca, büyük şaşkınlık yarattı. Kadın tutuklandıktan sonra olayın tanığı olan büfe çalışanı, Rahim I.’nın her gün uğradığı bir müşteri olduğunu belirtti. Şimşek, kadının tabancayla ateş etmeye çalıştığını fakat silahın tutukluk yapmasıyla büyük bir faciadan dönüldüğünü anlattı. Ardından yaşanan arbedede kadının eşini yaraladığını dile getirdi. Bu olayın ardından müşterilerin tedirginlik yaşadığını belirten Şimşek, artık dedektör takılmasını isteyen müşterilerin geldiğini söyledi. Olayın, işletmede ilk defa yaşanan bir durum olduğunu ve herkesin şaşkınlık içinde olduğunu dile getirdi.

Banaz ilçesine bağlı Uşak’ta polis ekipleri tarafından “dur” ihtarına uymayarak
Sıradaki Haber Uşak’ta polisten kaçan araçtan atılan poşette 197 adet sentetik ecza hapı ele geçirildi