Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

İl Emniyet Müdürü, Yerköylü Bekçiye Geçmiş Olsun Ziyaretinde Bulundu

Yozgat İl Emniyet Müdürü Recep Tecimer, Yozgat Şehir Hastanesi’nde tedavi

Yozgat İl Emniyet Müdürü Recep Tecimer, Yozgat Şehir Hastanesi’nde tedavi gören Yerköy İlçe Emniyet Müdürlüğü kadrosunda görevli Çarşı ve Mahalle Bekçisi Abdullah Tunç’u ziyaret etti.

Hastanede Tunç ile görüşen İl Emniyet Müdürü, geçmiş olsun dileklerini ileterek sağlık durumu hakkında bilgi aldı. Ziyaret sırasında hastane yetkilileriyle de görüşen Tecimer, meslektaşlarının sağlığının kendileri için önemli olduğunu belirtti.

Bekçi Abdullah Tunç’un sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, ziyaretin ardından İl Emniyet Müdürü Recep Tecimer hastaneden ayrıldı.

Yozgat’ın Yerköy ilçesinde 20 Haziran 2026 Cumartesi günü (bugün) mesai
Sıradaki Haber Yerköy Nöbetçi Eczane 20 Haziran 2026 Cumartesi