Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Yerköy Devlet Hastanesi’nde Bayramlaşma

Yerköy Devlet Hastanesi’nde Kurban Bayramı dolayısıyla personelle bayramlaşma programı düzenlendi.

Yerköy Devlet Hastanesi’nde Kurban Bayramı dolayısıyla personelle bayramlaşma programı düzenlendi. Hastane Başhekimi Uzm. Dr. Ali Demir, Başhekim Yardımcısı Uzm. Dr. Anılcan Şimşek, İdari ve Mali Hizmetler Müdürü Rasim Aygar, Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Yusuf Civan ve Müdür Yardımcısı Abdullah Lafcı, hastane çalışanlarıyla tek tek bayramlaştı.

Bayramlaşma kapsamında sadece iyi dilekler değil, hizmet planlaması da gündeme geldi.

Hastane yönetimi yaptığı ortak açıklamada, “Başta ülkemiz olmak üzere tüm İslam âleminin Kurban Bayramı’nı kutluyor, sağlık, huzur ve mutluluk içinde bir bayram geçirmelerini temenni ediyoruz,” ifadelerine yer verdi.

Yozgat’ın Yerköy ilçesinde 17 Haziran 2026 Çarşamba günü mesai bitiminden
Sıradaki Haber Yerköy’de Bugün Hangi Eczane Açık?