Orgeneral Selçuk Bayraktaroğlu, Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev tarafından ağırlandı. Bayraktaroğlu’nun ziyaretleri devam ediyor. Azerbaycan Cumhurbaşkanlığı açıklamasına göre, Bayraktaroğlu, Azerbaycan Cumhurbaşkanı Aliyev’e Şuşa şehrindeki kabulünde, Azerbaycan ve Türkiye arasındaki kardeşlik ve stratejik müttefiklik ilişkilerinin askeri alanda başarılı bir şekilde ilerlediğine vurgu yaptı. Azerbaycan ile Türkiye arasındaki Şuşa şehrinde 2021’de imzalanan müttefiklik beyannamesinin önemi de özellikle vurgulandı. Görüşme ayrıca, 15 Eylül’de Kafkas İslam Ordusu’nun Bakü’nün Taşnak-Bolşevik işgalinden kurtarılmasının 107. yıldönümüne denk geldiği hatırlatıldı. Aliyev, Azerbaycan ve Türkiye’nin askeri kurumları arasındaki kardeşlik ve stratejik iş birliğinin daha da güçlendirilmesi gerektiğini belirtti. Ayrıca Aliyev, Azerbaycan ve Türkiye arasındaki ilişkinin eşsiz olduğunu vurgulayarak, bu birliğin dünya genelinde önemli bir rol oynadığını dile getirdi. Aliyev ayrıca bölgede artık barış döneminin başladığını da belirtti.
