Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Birleşmiş Milletler 80. Genel Kurulu’nun yapıldığı New York’ta ziyaretlerde bulunmak üzere ABD’ye geldi. Erdoğan, ikinci gününde Türk-Amerikan İş Konseyi (TAİK) tarafından düzenlenen Sektörel Yuvarlak Masa Formatında Türk Yatırım Konferansı’na katıldı. Konferans, Türkevi’nde gerçekleşti ve Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Çevre Bakanı Murat Kurum, Enerji Bakanı Alparslan Bayraktar, Hazine Bakanı Mehmet Şimşek, Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler ile Sanayi Bakanı Mehmet Fatih Kacır da hazır bulundu.
Bugün yapacağı görüşmeler kapsamında Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fransa ve Suudi Arabistan’ın öncülüğünde düzenlenecek “Filistin Meselesine Çözüm Bulunması ve İki Devletli Çözümün Hayata Geçirilmesi” konulu Yüksek Düzeyli Uluslararası Konferansı’na katılacak. Ardından Türk-Amerikan Ulusal Yönlendirme Komitesi (TASC) tarafından düzenlenen akşam yemeğine iştirak edecek.
