İsrail Başbakanlık Ofisi, ABD Başkanı Donald Trump ile İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu arasındaki görüşmeye ilişkin yapılan açıklamada, liderler arasındaki koordinasyon ve yakın iletişimin devam edeceği vurgulandı.
İsrail Başbakanlık Ofisi, ABD Başkanı Donald Trump ile İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu arasındaki görüşmenin sona ermesinin ardından bir açıklama yaptı. Açıklamada, Başbakan Netanyahu’nun ABD Başkanı Trump ve ekibiyle gerçekleştirdiği Beyaz Saray’daki toplantının detayları paylaşıldı. Toplantıda, İran ile yapılan müzakereler, Gazze ve bölgesel gelişmeler ele alındı. Başbakan, İsrail devletinin güvenlik ihtiyaçlarının müzakerelerde dikkate alınması gerektiğini vurguladı. Ayrıca, iki lider arasındaki koordinasyon ve yakın iletişimin sürdürülmesi konusunda mutabık kalındığı belirtildi.
