Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

İsrail: “(Trump-Netanyahu görüşmesi) İki lider, yakın temasın sürdürülmesi konusunda mutabık kaldı”

İsrail Başbakanlık Ofisi, ABD Başkanı Donald Trump ile İsrail Başbakanı

İsrail Başbakanlık Ofisi, ABD Başkanı Donald Trump ile İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu arasındaki görüşmeye ilişkin yapılan açıklamada, liderler arasındaki koordinasyon ve yakın iletişimin devam edeceği vurgulandı.
İsrail Başbakanlık Ofisi, ABD Başkanı Donald Trump ile İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu arasındaki görüşmenin sona ermesinin ardından bir açıklama yaptı. Açıklamada, Başbakan Netanyahu’nun ABD Başkanı Trump ve ekibiyle gerçekleştirdiği Beyaz Saray’daki toplantının detayları paylaşıldı. Toplantıda, İran ile yapılan müzakereler, Gazze ve bölgesel gelişmeler ele alındı. Başbakan, İsrail devletinin güvenlik ihtiyaçlarının müzakerelerde dikkate alınması gerektiğini vurguladı. Ayrıca, iki lider arasındaki koordinasyon ve yakın iletişimin sürdürülmesi konusunda mutabık kalındığı belirtildi.

Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, ABD ve İran arasında İsviçre’de gerçekleşen
Sıradaki Haber Pakistan Başbakanı Şerif: “Görüşmelerde umut verici ilerlemeler kaydedilmiştir”