Adana’da bir motosiklet hırsızlığı anbean güvenlik kameralarına yansıdı. Şüpheli, motosikleti alırken yakalandı ve çaldığını itiraf etti. Olay, 25 Mayıs’ta Huzurevleri Mahallesi’nde gerçekleşti. Sokakta yürüyen Mustafa C., bir apartmanın otoparkındaki motosikleti fark ederek kaçırdı. Ardından motosikleti çalıştırıp kaçan şahıs, daha sonra yakalandı. Motosiklet sahibi durumu fark ederek polise bildirdi. Polis ekipleri, güvenlik kameralarını inceleyerek şüphelinin olduğu mahalleyi tespit etti. Şahıs, motosikletle yakalanana kadar polislerce takip edildi ve suçunu itiraf etti. Emniyetteki ifadesinin ardından tutuklanan şüpheli, adliyeye sevk edildi. Çalınan motosiklet ise sahibine teslim edildi.
