Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Çaldığı motosikletle dolaşırken yakalandı: “Polise teslim etmeye gidiyordum” dedi

Adana’da bir motosiklet hırsızlığı anbean güvenlik kameralarına yansıdı. Şüpheli, motosikleti

Adana’da bir motosiklet hırsızlığı anbean güvenlik kameralarına yansıdı. Şüpheli, motosikleti alırken yakalandı ve çaldığını itiraf etti. Olay, 25 Mayıs’ta Huzurevleri Mahallesi’nde gerçekleşti. Sokakta yürüyen Mustafa C., bir apartmanın otoparkındaki motosikleti fark ederek kaçırdı. Ardından motosikleti çalıştırıp kaçan şahıs, daha sonra yakalandı. Motosiklet sahibi durumu fark ederek polise bildirdi. Polis ekipleri, güvenlik kameralarını inceleyerek şüphelinin olduğu mahalleyi tespit etti. Şahıs, motosikletle yakalanana kadar polislerce takip edildi ve suçunu itiraf etti. Emniyetteki ifadesinin ardından tutuklanan şüpheli, adliyeye sevk edildi. Çalınan motosiklet ise sahibine teslim edildi.

Karacabey ilçesinde ailesiyle yaşadığı tartışma sonrasında kaybolan ve 72 saattir
Sıradaki Haber Karacabey’de 72 saattir kayıp Ali Süer evinde bulundu