Siverek ilçesinde yaşanan olayda, bir motosiklet sürücüsünün seyir halindeki bir otomobilin emniyet kemerine tutunarak ilerlemeye çalışması çevredeki insanları şaşırttı. Olay, Siverek-Adıyaman kara yolunda gerçekleşti. İddialara göre, hızla ilerleyen bir otomobilin penceresinden sarkan emniyet kemerine tutunan motosiklet sürücüsü, bir süre bu şekilde trafiğe devam etti. Bu tehlikeli anlar, birinin cep telefonu kamerasıyla kaydettiği görüntülere yansıdı. Motosiklet sürücüsünün neden bu yönteme başvurduğu ise belirsizliğini koruyor. Ancak, hem kendi canını hem de diğer sürücülerin güvenliğini riske attığı apaçık ortada. Diğer sürücüler tarafından kaydedilen bu tehlikeli yolculuk görüntüleri, sosyal medyada da büyük yankı uyandırdı ve izleyenleri şaşkına çevirdi.
