Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Otoyolda tehlikeli yolculuk: Motosiklet, otomobil kemerine tutunarak ilerledi

Siverek ilçesinde yaşanan olayda, bir motosiklet sürücüsünün seyir halindeki bir

Siverek ilçesinde yaşanan olayda, bir motosiklet sürücüsünün seyir halindeki bir otomobilin emniyet kemerine tutunarak ilerlemeye çalışması çevredeki insanları şaşırttı. Olay, Siverek-Adıyaman kara yolunda gerçekleşti. İddialara göre, hızla ilerleyen bir otomobilin penceresinden sarkan emniyet kemerine tutunan motosiklet sürücüsü, bir süre bu şekilde trafiğe devam etti. Bu tehlikeli anlar, birinin cep telefonu kamerasıyla kaydettiği görüntülere yansıdı. Motosiklet sürücüsünün neden bu yönteme başvurduğu ise belirsizliğini koruyor. Ancak, hem kendi canını hem de diğer sürücülerin güvenliğini riske attığı apaçık ortada. Diğer sürücüler tarafından kaydedilen bu tehlikeli yolculuk görüntüleri, sosyal medyada da büyük yankı uyandırdı ve izleyenleri şaşkına çevirdi.

Isparta’nın Şarkikaraağaç ilçesine bağlı Beyköy köyünde bir adam, tarlasında ağaç
Sıradaki Haber Isparta’da kestiği ağacın altında kalan adam hayatını kaybetti