Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

İzmit’te yangın sonrası tepki çeken manzara

Kocaeli’nin İzmit ilçesindeki ormanlık alanda çıkan yangın, ekiplerin yoğun çabalarıyla

Kocaeli’nin İzmit ilçesindeki ormanlık alanda çıkan yangın, ekiplerin yoğun çabalarıyla kontrol altına alındı. Ancak yangın söndürme çalışmaları sırasında bölgedeki atık kirliliği dikkat çekti. Yenimahalle Muhtarı Gökhan Lençper, İzmit Belediyesi yetkililerine tepki gösterdi.

Olay, Yenimahalle İnkılap Caddesi’nde meydana geldi ve henüz sebebi belirlenemeyen yangına itfaiye, orman, sağlık ve polis ekipleri müdahale etti. Ekiplerin yaklaşık bir saat süren çabaları sonucunda yangın kontrol altına alındı. Ancak soğutma çalışmaları esnasında lastik, naylon, inşaat atıkları, çöpler ve parçalanmış mobilyalar gibi atıkların bulunduğu görüldü.

Yangın söndürme çalışmalarında destek veren Yenimahalle Muhtarı Gökhan Lençper, bölgedeki atık sorununa dikkat çekerek benzer olayların sık sık yaşandığını ifade etti. Lençper, yetkililerin sorumluluklarını yerine getirmemesi nedeniyle endişelerini dile getirirken, çözüm önerilerinin dikkate alınmadığını belirtti.

Muhtar Lençper, bölgenin İzmit Belediyesi sorumluluk alanında olduğunu hatırlatarak, belediyenin atık sorununa çözüm bulma konusunda yetersiz kaldığını vurguladı. Çözüm önerilerinin dikkate alınmamasından dolayı hayal kırıklığı yaşadıklarını ifade eden Lençper, bölgedeki atık kirliliğinin tekrarlanmaması için yetkilileri göreve davet etti.

Bolu’nun Yeniçağa ilçesinde yasak olan 4,5 kilogram yabani salep toplayan
Sıradaki Haber Bolu’da yabani salep toplayan 3 kişiye rekor ceza: 2 milyon 97 bin TL