Ahlat ilçesinde yaşanan trafik kazasında, ambulans ile otomobil çarpıştı ve 10 kişi yaralandı. Olay, Ovakışla Beldesi kavşağında meydana geldi. Otomobil sürücüsü G.Y.K. yönetimindeki aracın, beklediği sırada B.Ç. isimli sürücünün kullandığı ambulansla çarpıştığı belirtildi. Kazada ambulansta bulunan 2 Acil Tıp Teknisyeni ile otomobilde bulunan 8 kişi hafif yaralandı. Yaralılar, sağlık ekipleri tarafından hastanelere sevk edilerek tedavi altına alındı. Kaza ile ilgili adli soruşturma Cumhuriyet Savcısının talimatıyla başlatıldı.
