Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Bakan Kurum ve Bakan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile bir araya geldi

Türkiye’nin COP31 Başkanı ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı

Türkiye’nin COP31 Başkanı ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum ile Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra İklim Eylem Haftası programı çerçevesinde BM Genel Sekreteri Antonio Guterres ile bir araya geldi. Bakan Kurum, temaslarına İngiltere’nin başkenti Londra’da devam ederken, Guterres ile yaptığı görüşmede Türkiye’nin COP31 hazırlıkları, Eylem Gündemi, enerji güvenliği, yenilenebilir enerji hedefleri ve döngüsel ekonomi konularını ele aldı. Bakan Kurum, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda görüşmenin detaylarını paylaşarak, “iklim kriziyle mücadele, enerji güvenliği, döngüsel ekonomi konularında küresel iş birliğinin güçlendirilmesine ilişkin önceliklerimizi değerlendirdik” ifadelerine yer verdi. Bakan Bayraktar ise görüşmenin verimli geçtiğini belirterek, küresel iklim krizine karşı mücadele, adil enerji dönüşümü ve sürdürülebilirlik konularının ele alındığını vurguladı. Türkiye’nin net sıfır emisyon ve yeşil kalkınma hedeflerine vurgu yaparak, enerji arz güvenliği ile çevre politikalarının uyumlu bir şekilde ilerlediğini belirtti. Bakanlar, sürdürülebilir ve temiz bir gelecek için kararlılıkla çalışmaya devam edeceklerini vurguladı.

Litvanya’da Başbakan Inga Ruginiene ve kabinesi, 10 ay önce göreve
Sıradaki Haber Litvanya’da hükümet istifa etti