Yozgat ilinde, tarım arazilerinin nadasa bırakılması sonucu kendiliğinden yetişen mor çiçekler, görkemli bir manzara oluşturarak dikkat çekiyor. Bayındırhüyük köyüne bağlı Çekerek ilçesinde, doğal şartlar altında bırakılan tarlalar, etkileyici bir mor denizine dönüşmüş durumda. Bu benzersiz doğa olayını görmek isteyen ziyaretçiler ve fotoğraf tutkunları, görülmeye değer manzarayı öl immek için tarlalara akın ediyorlar. Bu eşsiz tabloyu keşfeden Süleyman Başkan da yaşadığı hayranlık duygusunu gizleyemiyor. Özel olarak bölgeye geldiğini belirten Başkan, “Yolda ilerlerken enfes bir manzara gördüm. Hemen durdum ve fotoğraf çekmeye karar verdim. Bu mor çiçekler orkide türünden ve gerçekten büyüleyici bir görüntü oluşturuyor. Tarlalar nadasa bırakıldığında kendiliğinden açıyorlar. Özellikle gün batımında muhteşem bir manzara sunuyorlar. Kaybetmem gereken bir şey olduğunu düşünmedim ve anında aracıma atlayıp buraya geldim” dedi. Doğal bir fotoğraf stüdyosunu aratmayan mor tarlaların, çiçekler soluncaya kadar ziyaretçilerini ağırlamaya devam etmesi bekleniyor.
