Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Tarlalar mora boyandı, çiçekler resim tablosunu andırdı

Yozgat ilinde, tarım arazilerinin nadasa bırakılması sonucu kendiliğinden yetişen mor

Yozgat ilinde, tarım arazilerinin nadasa bırakılması sonucu kendiliğinden yetişen mor çiçekler, görkemli bir manzara oluşturarak dikkat çekiyor. Bayındırhüyük köyüne bağlı Çekerek ilçesinde, doğal şartlar altında bırakılan tarlalar, etkileyici bir mor denizine dönüşmüş durumda. Bu benzersiz doğa olayını görmek isteyen ziyaretçiler ve fotoğraf tutkunları, görülmeye değer manzarayı öl immek için tarlalara akın ediyorlar. Bu eşsiz tabloyu keşfeden Süleyman Başkan da yaşadığı hayranlık duygusunu gizleyemiyor. Özel olarak bölgeye geldiğini belirten Başkan, “Yolda ilerlerken enfes bir manzara gördüm. Hemen durdum ve fotoğraf çekmeye karar verdim. Bu mor çiçekler orkide türünden ve gerçekten büyüleyici bir görüntü oluşturuyor. Tarlalar nadasa bırakıldığında kendiliğinden açıyorlar. Özellikle gün batımında muhteşem bir manzara sunuyorlar. Kaybetmem gereken bir şey olduğunu düşünmedim ve anında aracıma atlayıp buraya geldim” dedi. Doğal bir fotoğraf stüdyosunu aratmayan mor tarlaların, çiçekler soluncaya kadar ziyaretçilerini ağırlamaya devam etmesi bekleniyor.

Yerköy Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü, toplumsal farkındalığı artırmak ve kadına
Sıradaki Haber Yerköy’de Vatandaşlar Tek Tek Bilgilendirildi