Samsun’un Canik ilçesinde düzenlenen “Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar” proje yarışmasında, öğrencilerin sağlık teknolojilerine yönelik geliştirdiği yenilikçi projeler büyük ilgi gördü. Yapay zekâ destekli kişisel sağlık takibinden sağlıkta dijital dönüşüme kadar geniş bir yelpazede sunulan projeler, geleceğin sağlık alanındaki liderlerinin vizyonunu ortaya koydu.
Canik Belediyesi, gençlerin üretkenliğini desteklemeye ve yeteneklerini keşfetmelerine olanak sağlamaya devam ediyor. Belediyenin düzenlediği proje yarışmasının ödül töreni, renkli anlara sahne oldu. Öğrenciler, geliştirdikleri sağlık projelerini katılımcıların beğenisine sundular ve sergilenen çalışmalar büyük beğeni topladı. Yarışmada dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi.
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, gençlerin fikirlerine ve üretkenliğine büyük önem verdiklerini vurgulayarak gençleri geleceğe hazırlamanın önemini belirtti. Bilgi, tecrübe ve yeteneklerle donanmış nesiller yetiştirmek için çalıştıklarını dile getiren Sandıkçı, yarışmanın öğrencilere yeni bilgiler edinme ve yeteneklerini sergileme fırsatı sunduğunu ifade etti.
Başkan Sandıkçı, yaz tatili sürecinde gençler ve çocuklar için çeşitli etkinliklerin devam edeceğini belirterek, bilim, teknoloji ve yenilikçi teknolojiler alanındaki atölye çalışmalarıyla gençlerle buluşmaya devam edeceklerini aktardı. Öğrencilerin sağlık alanındaki fikirlerini ekip çalışmasıyla projelere dönüştürmelerini takdirle karşılayan Sandıkçı, gençlerin geleceğe umutla bakmalarını sağlayacak nitelikteki çalışmalarını övdü.
Canik Belediyesi, Canik İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Canik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirilen yarışmanın ödül törenine Canik Kaymakamı Şeref Aydın, Samsun İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Uras, Canik İlçe Sağlık Müdürü Dr. Gözde Küleç Sarı, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu ile kurum temsilcileri ve vatandaşlar da katıldı.
