Yozgat’ın Yerköy ilçesinde kurumlar arası düzenlenen spor müsabakalarında büyük bir başarıya imza atarak şampiyonluk ipini göğüsleyen öğretmenler, zaferlerini İlçe Millî Eğitim Müdürü Necmettin Sağlam ile paylaştı.

Edinilen bilgilere göre, Yerköy Belediyesi ile Yerköy Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü iş birliğiyle organize edilen Yerköy İskele Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası’nda şampiyon olan öğretmenler takımı, İlçe Millî Eğitim Müdürü Necmettin Sağlam’ı makamında ziyaret etti. Turnuvayı zirvede tamamlayarak büyük bir gurur yaşatan muhteşem takım, kazandıkları şampiyonluk kupasını ve Necmettin Sağlam’ın ismine özel olarak tasarlanan formayı takdim etti.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren İlçe Millî Eğitim Müdürü Sağlam, azim ve takım ruhuyla kupayı kazanan tüm öğretmenleri tebrik etti. Şampiyon eğitimcilere başarılarından dolayı Teşekkür Belgesi takdim eden Sağlam, sporda da öncü olan öğretmenlerin bu başarısının ilçedeki motivasyonu artırdığını vurguladı. Yozgat İl Millî Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak ve ilçe yönetimi de yayımladıkları mesajlarla şampiyon takımı yürekten kutladıklarını bildirdi.
