Kırşehir’in Çiçekdağı ilçesinde, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının tamamlanmasının ardından okul müdürleri yıl sonu değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Çiçekdağı İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından organize edilen toplantıya; Çiçekdağı Kaymakamı Durdu Yavuz Öğüt ve ilgili kurum amirleri ile ilçede görev yapan okul müdürleri katıldı.
Toplantıda, geride bırakılan 2025-2026 eğitim-öğretim döneminde yürütülen çalışmalar kapsamlı bir şekilde ele alınarak genel bir değerlendirme yapıldı. Edinilen bilgilere göre, toplantının ana gündem maddelerini yeni eğitim-öğretim yılına yönelik stratejik planlamalar, belirlenen hedefler ve kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesine yönelik atılacak adımlar oluşturdu.
Toplantı sonunda katılımcılara hitap eden Kaymakam Durdu Yavuz Öğüt, eğitim camiasının yıl boyunca gösterdiği özverili çalışmalara dikkat çekti. Yönetici ve öğretmenlere emeklerinden dolayı teşekkür eden Öğüt, gelecek dönemin tüm eğitim camiası ve öğrenciler için başarılarla geçmesi temennisinde bulundu.

