Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

ABD Başkanı Trump: “Uyuşturucu taşıyan bir tekneye saldırı düzenleyerek 3 narko-teröristi öldürdük”

ABD Başkanı Trump, ABD ordusunun uyuşturucu taşıyan tekneye saldırı düzenleyerek 3 erkek “narko-teröristi” öldürdü. Saldırı SOUTHCOM sorumluluk alanındaydı ve hiçbir ABD personeli zarar görmedi. Trump, uyuşturucu kaçakçılığına son verilmesi çağrısında bulundu.

ABD Başkanı Trump, ABD ordusunun uyuşturucu taşıyan tekneye saldırı düzenleyerek

ABD Başkanı Donald Trump, yaptığı açıklamada ABD ordusunun uyuşturucu taşıyan bir tekneye saldırarak 3 erkek “narko-teröristi” öldürdüğünü duyurdu. Trump, ABD’nin Karayipler, Orta Amerika ve Güney Amerika’daki askeri kuvvetlerinin komuta merkezi olan Güney Komutanlığı’nın görev bölgesinde gerçekleşen saldırının detaylarını Truth sosyal medya platformunda paylaştı. Saldırının, uyuşturucu kaçakçılığı yapan ve “Belirlenmiş Terör Örgütü” ile bağlantılı olduğu belirlenen tekneye yönelik olduğunu ifade eden Trump, saldırı emrinin kendisinin talimatları doğrultusunda verildiğini belirtti. Saldırıda öldürülen 3 erkeğin narko-terörist olduklarını vurgulayan Trump, saldırının öncesinde elde edilen istihbaratın teknenin yasadışı faaliyetlerde bulunduğunu ortaya koyduğunu söyledi. Trump, saldırı sonucunda hiçbir ABD askerinin yara almadığını ve teknenin uluslararası sularda seyrettiğini açıkladı. Ayrıca, Amerika’da uyuşturucu ve yasadışı ilaç ticaretine son verme çağrısında bulunan Trump, bu saldırının ABD’nin uyuşturucu taşıyan tekneleri hedef alan son üçüncü saldırısı olduğunu belirtti.

İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü İsmail Bekayi, İsviçre’de gerçekleşecek İran-ABD barış
Sıradaki Haber İran: “Siyonist rejimin Lübnan’daki ihlalleri bugünkü görüşmelerde ana başlık olacak”