Rusya ve ABD arasında üst düzey bir buluşma gerçekleşti. ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio ve Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, ABD’nin New York şehrinde Birleşmiş Milletler (BM) Genel Kurulu sırasında bir araya geldi. Bu buluşma, Lavrov ve Rubio’nun son olarak Malezya’da gerçekleşen ASEAN etkinlikleri çerçevesinde yaptıkları yaklaşık bir saatlik ikili toplantıdan sonra gerçekleşti.
