İran Milli Takımı, ABD’deki Dünya Kupası maçları öncesinde seyahat kısıtlamalarında esneme yaşandığı haberiyle yeni bir düzenlemeyle karşı karşıya kaldı. Bundan önce, ABD’ye sadece maçtan bir gün önce giriş izni bulunan İran ekibi, artık bir sonraki karşılaşmalarından iki gün öncesinde ülkeye giriş yapabilecek. ABD İç Güvenlik Bakanlığı, İran Milli Takımı’nın 26 Haziran’da Seattle’da oynayacağı üçüncü maç öncesinde ülkeye iki gün önce girişine izin verildiğini duyurdu. Bakanlık, takımın maç sonrası ülkeyi terk etme zorunluluğunun devam ettiğini vurguladı ve genel güvenlik önlemlerinin değişmediğini belirtti. İran ekibi, ABD’de kalamamaları sebebiyle turnuva süresince Meksika’nın Tijuana kentinde kalıyor, maçlar için ise sadece bir gün önceden ABD’ye seyahat edip maç sonrası ülkeyi terk ediyordu. ABD, İran ile ilişkileri olumlu yönde ilerletmek amacıyla bu adımı atmış oldu.
