AK Parti Yerköy İlçe Başkanlığı, bugün ilçe teşkilat binasında önemli ziyaretlere ev sahipliği yaptı. İlçe Başkanı Serkan Işık kendisini ziyarete gelen kurum müdürleri, teşkilat mensupları, esnaflar ve vatandaşlarla bir araya geldi.
Ziyaret kapsamında yapılan samimi sohbetlerde ilçenin gündemi yerel çalışmalar ve teşkilat faaliyetleri üzerine değerlendirmelerde bulunuldu. İlçe Başkanlığı, nazik ziyaretlerinden dolayı tüm misafirlere teşekkür ederek, ilçe teşkilatının her zaman halkla iç içe çalışmayı sürdüreceğini vurguladı.
Açıklamada:
“Nazik sohbetleri ve destekleri teşkilatımıza güç katmaktadır. Birlik ve dayanışma içinde çalışmaya devam edeceğiz.” ifadelerine yer verildi.
Parti binasında gerçekleşen ziyaretlerin, teşkilat içindeki motivasyonu artırdığı ve dayanışmayı güçlendirdiği belirtildi.


