Kırşehir İl Genel Meclis Başkanı Kamil Avşaroğlu, yaptığı açıklamada, Özel İdare olarak yürüttükleri yol yapım çalışmalarının hız kesmeden devam ettiğini ve geçen yıl 150 kilometrelik yol ağını bu yıl 250 kilometreye çıkardıklarını belirtti. Kırşehir’de basın mensuplarıyla bir araya gelen Avşaroğlu, ekiplerin 5 farklı bölgede çalıştığını ve hasat dönemi nedeniyle 252 köyün arazi yolunun açılması için çalışmaların sürdürüldüğünü aktardı. Ayrıca Karayolları Genel Müdürlüğü’nün desteğiyle 4 greyderin hizmete alındığını ve devlet ile hükümet yatırımlarını yakından takip ettiklerini vurguladı. Kaman ilçesi Organize Sanayi Bölgesi’nde planlanan beton santrali hakkında da bilgi veren Avşaroğlu, yatırımcılar ve vatandaşların görüşlerini aldıklarını ve bölgede 7-8 yeni yatırımcının gelmesine yönelik kararlar aldıklarını ancak bu konunun yeterince gündemde yer almadığını belirtti.
Ayrıca, Kırşehir’de meydana gelen sel felaketi hakkında da konuşan Avşaroğlu, yaklaşık 350 kişinin mağdur olduğunu ve milletvekillerinin çabalarıyla Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’nın mağdurlara yaklaşık 6 milyon liralık destek sağlayacağını dile getirdi. Çiçekdağı ve Boztepe ilçelerindeki hasarın giderilmesi için çalışmaların sürdüğünü belirtti.
