Aydın-Denizli otoyolunda otomobil ile yolcu otobüsünün karıştığı kaza sonucunda kontrolü kaybeden otobüs, bariyerlere çarptı. Olayda 1’i ağır olmak üzere toplam 20 kişi yaralandı.
Olayla ilgili edinilen bilgilere göre, Aydın-Denizli otoyolunda otomobil ile yolcu otobüsü arasında meydana gelen kaza sonrasında otobüsün kontrolü kaybolup bariyerlere çarpmasıyla birlikte, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirim yapıldı. Bölgeye sağlık, jandarma, AFAD ve Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri yönlendirildi. Ekipler, kısa sürede olay yerine ulaşarak yaralılara müdahalede bulundu. Kaza sonucunda, yaralılardan 11’i ilk müdahalelerinin ardından ambulanslarla Denizli’deki hastanelere sevk edilirken, diğer 9 kişi ise ambulanslar ve özel bir araçla Nazilli Devlet Hastanesi’ne nakledildi.
Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.
