Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Bakan Kurum: “Türkiye, taraflar konferansına başkanlık edecek ve COP31’de ev sahipliği yapacak”

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, gelecek yıl

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, gelecek yıl düzenlenecek Birleşmiş Milletler (BM) İklim Değişikliği Çerçeve Sözleşmesi 31. Taraflar Konferansı (COP31) hakkında bir basın toplantısı yaptı. Bakan Kurum, Brezilya’nın Belem şehrinde düzenlenen COP30’daki bir basın toplantısında şunları söyledi: “Türkiye, COP31’e başkanlık edecek ve ev sahipliği yapacak. Avustralya ise müzakere başkanlığını üstlenecek.” Bakan Kurum, “2053 Net Sıfır Emisyon Hedefi’ne ulaşmak için attığımız kararlı adımlar ve inancımız dünya genelinde etkili olmuş, Türkiye’yi bugünlere taşımıştır” dedi. Bakan ayrıca, Avustralya ile iş birliği içinde adil ve kapsayıcı bir COP süreci yürüteceklerini vurgulayarak, “İklim değişikliğinin mağdurları adına Türkiye sözünü dile getirecektir. COP31 süresince, insanlık ve dünyamızın acil ihtiyaçlarına en etkili çözümleri birlikte sunacağız” şeklinde konuştu. Kurum, Avustralyalı dostlarıyla atılan bu adımın tüm dünya için örnek olmasını diledi.

Filistin Sivil Savunma ekipleri, Gazze Şehri’nin kuzeyinde İsrail ordusunun saldırıları
Sıradaki Haber Gazze’deki mezarlıkta onlarca insan kalıntısı çıkarıldı